lunes, 16 de enero de 2023

HAMAIKETAKO OSASUNTSUA (2.maila)

 2.mailako ikasleok Natur Zientzietan osasun ohiturak landu genituen lehen hiruhilekoan. Hainbat jarduera egin genituen, oso entretenigarriak: birusak marraztu, elikagaiak landu, mediku bakoitzaren zeregina ezagutu... 

Proiektua eskolako hamaiketakoaren ingurukoa izan zen, eta lehenik eta behin, ikasleon hamaiketakoen azterketa egin genuen. Patio orduetan behaketa egin eta datuak jaso genituen. 6.mailako ikasleek datu horien analisia egiten lagundu ziguten, eta emaitzen berri eman ziguten eurek egindako grafikoen bidez. Horien arabera, oraindik ere ikasle askok hamaiketako ez osasungarria ekartzen dute eskolara eta hori aldatu beharra zegoela erabaki genuen. Horretarako, kartel batzuk egin genituen, eskolako espazio ezberdinetan jartzeko. Hamaiketako osasuntsuen aldeko mezuak idatzi genituen, adibideak, irudiak...oso polit geratu zitzaizkigun!





The 2nd year students worked on health habits in Natural Science in the first term. They did various activities, which were very entertaining: drawing viruses, working on food, learning about the role of each doctor...

The project was about the school brunch and the first thing we did was an analysis of the pupils' brunch. During playtime hours, they observed and collected data. The 6th grade pupils helped sencond grade students to analyse this data and reported the results to them by using graphs that they had drawn up themselves. According to them, there are still many pupils who bring an unhealthy brunch to school; therefore, second graders thought this had to be changed. To do this, they made interesting and colourful posters. 







Los chicos y chicas de 2º curso trabajamos los hábitos de salud en Ciencias Naturales en el primer trimestre. Hicimos varias actividades, muy entretenidas: dibujar el virus, trabajar alimentos, conocer el papel de cada médico...

El proyecto giró en torno al hamaiketako escolar y lo primero que hicimos fue un análisis de los hamaiketakos de los alumnos/as. Durante las horas de patio hicimos observación y recogimos datos. Los alumnos de 6º nos ayudaron a realizar el análisis de estos datos y nos informaron de los resultados mediante gráficos elaborados por ellos/as mismos/as. Según ellos/as, todavía hay muchos alumnos/as que traen a la escuela un hamaiketako poco saludable y decidimos que había que cambiarlo. Para ello elaboramos unos carteles que colocamos en los diferentes espacios de la escuela. Escribimos mensajes a favor de los hamaiketako sanos, ejemplos, imágenes... ¡nos quedaron muy bonitos!










No hay comentarios:

Publicar un comentario