Pasaden astean ,3. mailakoek, erderaz, poesia liburu polit bat irakurri dugu, "BESOS" izena du eta XABI ARNAL-arena da, bera ermutarra da.
Liburu hau berehala irakurtzen da eta poesiak oso bereziak dira, sariak eman zizkioten, gomendatzen dizuet.
Liburua irakurri ostean, ikasle bakoitzak poesia bat kopiatu eta marrazki bat egin zuen, oso politak gelditu dira .
La semana pasada, en lengua hemos leído un libro de poesía muy especial, el libro se titula "BESOS" y es de XABI ARNAL, ermutarra.
Es un libro que se lee enseguida y que ha obtenido varios premios, os lo recomiendo.
En clase,después de leerlo, cada alumno ha escrito y hecho un dibujo de una poesía.
miércoles, 11 de marzo de 2015
lunes, 9 de marzo de 2015
EMAKUMEEN EGUNA
MARTXOAK 8 Emakumeen Nazioarteko Eguna izan zen, hori dela eta, 3. mailako ikasleek omenaldi hau, emakume guztientzat, , urteko egun guztietan, eman nahi dugu.
BERDINTASUNAGATIK.
Ondo begiratu, letrak, umeekin eginda daude . Dena den, hormairudi sarreran dago ikusteko.
El 8 de marzo fue el Día Internacional de la Mujer, los alumnos de 3º curso queremos dar este homenaje a todas las mujeres, todos los días del año.
Por la igualdad.
Miradlo bien, las letras están hechas con los niños. El cartel está expuesto en la entrada del colegio, podeis acercaros a verlo.
miércoles, 4 de marzo de 2015
ARKEOLOGI MUSEOA
Pasaden astean 3.mailakoak Bilboko Arkeologi museoan egon ginen. Oso interesgarria izan zen, gainera, hainbat gauza ikasi genuen, haien artean, paleontologoek, aztarnak nola lortzen dituzten, ze metodo erabili behar duten gordetzeko, ze garrantzitsuak diren hezurrak, eta mila gauza.
Tailerra,asko gustatu zitzaigun ,aztarnak, guk,geuk bilatu genituelako.
Benetan oso irteera polita izan zen,gainera ume guztiak PRIMERAN portatu ziren eta horko monitoreak oso gustora ibili ziren, hori esan ziguten, eskerrik asko haiei ere.
Los alumnosde 3º de primaria, la semana pasada estuvimos en el museo arqueológico de Bilbao; ha sido una visita muy interesante, donde aprendimos como trabajan lospaleontólogos y que métodos utilizan para ello.
Lo que más nos gustó fue el taller, donde hicimos el mismo trabajo que los paleontólogos.
Además de aprender y pasarlo bien, todos se portaron muy bien, por lo que las monitoras nos dijeron que habían estado muy a gusto trabajando con los alumnos,
martes, 3 de marzo de 2015
lunes, 2 de marzo de 2015
BIDE HEZKUNTZA. 5. MAILA
Lehenik, udaltzaingo batekin joan ginen Bide Hezkuntzara, Bilbobus autobus batean.
Ailegatzean, trafikoari buruzko bideo bat ikusi genuen. Gero, trafiko seinaleak ikusi genituen, galderen bitartez ulertu genituen haien esanahiak eta semaforoak ere bai, berak ikusi zuen guk, geuk, horretaz genekiena .Ondoren,irten ginen bizikletaren bila.Zirkuitutik ibili ginen bizikletaz.Gero, urratze bat egiten bagenu isunak ipintzen zizkigun.
Bi motatako isunak:
lehenengoan, bost minutu bizikletaz ibili barik geratu behar ginen eta bigarrenean, bost minutu bizikleta barik eta hirugarrenean, klase osoa hamabost minutu bizikleta barik geratzen ginen.
Bide-Hezkuntza izan zen txango onena!!!!
Ailegatzean, trafikoari buruzko bideo bat ikusi genuen. Gero, trafiko seinaleak ikusi genituen, galderen bitartez ulertu genituen haien esanahiak eta semaforoak ere bai, berak ikusi zuen guk, geuk, horretaz genekiena .Ondoren,irten ginen bizikletaren bila.Zirkuitutik ibili ginen bizikletaz.Gero, urratze bat egiten bagenu isunak ipintzen zizkigun.
Bi motatako isunak:
lehenengoan, bost minutu bizikletaz ibili barik geratu behar ginen eta bigarrenean, bost minutu bizikleta barik eta hirugarrenean, klase osoa hamabost minutu bizikleta barik geratzen ginen.
Bide-Hezkuntza izan zen txango onena!!!!
LABORATEGIKO ESPERIMENTUAK
1) Lehenengo esperimentua:
harriak,kanikak eta plastilina pisatu genuen,masa eta bolumena ikusteko.
Likidoak-neurtzeko ontzietan ura sartu genuen eta kanikak sartzean uraren bolumena handitu egin zen,harriekin eta plastilinarekin berdina egin genuen.
2) Bigarren esperimentuan ,ur-botila bat hartu genuen eta ura eta olio pixka bat bota genuen,konprobatu genuen,olioa urak baino dentsitate gutxiagoa duenez olioa goian geratu zen.
3) Hirugarren esperimentuan, lehenengo ura ontzietan sartu genuen, eta gatza bota genuen.
Ondo nahastu eta gero nahastea bota genuen hodi batzuetan eta hodiaren goian filtro batzuk ipini genuen,ura kolatu zen eta gatza filtroan geratu zen.Berdina egin genuen irina eta lurrarekin.
OSO ONDO PASATU GENUEN!!
LH- ko 5. mailakoak
SOLLANOKO ARAZTEGIA
Burgoseko, Ordunteko urtegitik hartzen dute ura.
Sollanoko araztegiaren barruan uraren bi tratamendu mota daude:
-Edateko uraren instalazioak: ura kontsumorako prestatzen du.
-Lohiak tratatzeko instalazioak: lehen bota egiten zen urari etekina ateratzen zaio .
Ura Sollanora heltzeko hodi batzuetatik eramaten dute.
Araztegi batean gauza hauek aurki ditzakegu:
Ura sartzeko hodia, zentral hidroelektrikoa, wac-aren biltegia, fluorraren biltegia, kloroa neutralizatzeko dorrea, kloro-metroak, berdin banaketako dorrea, dekantazio tangak, iragazkiak, iragazkiak garbitzea eta ur araztuaren urtegia.
LHko 5. mailakoak
Suscribirse a:
Entradas (Atom)